loading...
فروش خدمات باغبانی
نهال بازدید : 2277 پنجشنبه 16 اردیبهشت 1395 نظرات (0)

معرفی کتاب "آمار و احتمالات (رشته کشاورزی)" و  کتاب "طراحی آزمایش‌های کشاورزی"

به لطف حضرت حق، دو کتاب "آمار و احتمالات (رشته کشاورزی)" و "طراحی آزمایش‌های کشاورزی" که به تازگي براساس کتاب‌های درسی مصوب دانشگاه پیام نور، به ترتیب کتاب "آمار و احتمالات" به نویسندگی دکتر طالعی و کتاب"طراحی آزمایش‌های کشاورزی" به نویسندگی مهندس فوقی، دکتر طالعی و دکتر اکبری، تالیف نموده ام، توسط انتشارات خردمندان (ناشر کتاب‌های درسی و کمک درسی دانشگاهی) در زمره مجموعه کتاب های استاد با شماره تماس: 02166959474 و 02166460922، منتشر و به همراه سایر کتاب‌های کمک درسی این ناشر در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران عرضه شده اند. برای آشنایی بیشتر با این دو کتاب، پیشگفتار آنها در ادامه درج می شود:

پیشگفتار کتاب "آمار و احتمالات (رشته کشاورزی)"

دا ددانشجویان عزیز، اساتید گرامی

کتابی که در پیش رو دارید، براساس سرفصل‌ها و مطالب کتاب درسی "آمار و احتمالات کشاورزی" دانشگاه  پیام نور (به نویسندگی دکتر طالعی)، آماده و منتشر شده است. هر فصل کتاب، مشتمل بر بیان و شرح تفصیلی مطالب و ذکر مثال‌های متعدد به منظور فراهم نمودن امکان درک بهتر مفاهیم مطروحه می‌باشد. همچنین با حل تشریحی تمرین‌های تکمیلی، سعی گردیده ابهامات و سوالات باقی مانده در ذهن دانشجو مرتفع گردد. علاوه براین، پرسش‌های ادوار گذشته آزمون‌های پایان ترم دانشگاه پیام نور و پاسخ آنها بمنظور آشنایی هر چه بیشتر دانشجویان با پرسش‌های متداول و چگونگی یافتن پاسخ متناسب، به مطالب کتاب افزون شده است. در ضمن، شماری از پرسش‌های آمار و احتمالات سالهای گذشته آزمون ورودی به مقطع کارشناسی ارشد رشته‌های مهندسی کشاورزی، بمنظور افزایش سطح کمی و کیفی پرسش‌های چهار گزینه‌ای و بهره گیری بهینه از کتاب برای دانشجویان علاقه‌مند به ادامه تحصیل در مقاطع بالاتر به پایان هر فصل افزوده شده است.

بدیهی است که هیچ کتابی، جز کتاب آسمانی قرآن، عاری از نقص و خطای احتمالی نیست. نگارنده امیدوار است دانشجویان معزز و اساتید عالی قدر، کمبودها و اشتباهات احتمالی را با دیده اغماض نگریسته و نظرات و پیشنهادات خود را به نحو مناسب با ناشر در میان گذارند تا انشاءالله در چاپ‌های بعدی، از آنها بهره گرفته شود.

مؤلف: مهدی متقی

 

پیشگفتار کتاب "طراحی آزمایش‌های کشاورزی"

دانددانشجویان عزیز، اساتید گرامی

کتابی که در پیش رو دارید، براساس سرفصل‌ها و مطالب درسی کتاب "طرح آزمایش‌های کشاورزی" دانشگاه پیام نور (به نویسندگی مهندس فوقی، دکتر طالعی و دکتر اکبری)، آماده شده است. هر فصل کتاب، مشتمل بر بیان و شرح تفصیلی مطالب و ذکر مثال‌های متعدد به منظور فراهم نمودن امکان درک بهتر مفاهیم مطروحه می‌باشد. همچنین با حل تشریحی تمرین‌های تکمیلی، سعی گردیده ابهامات و سوالات باقی مانده در ذهن دانشجو مرتفع گردد. علاوه براین، پرسش‌های ادوار گذشته آزمون‌های پایان ترم دانشگاه پیام نور و پاسخ آنها بمنظور آشنایی هر چه بیشتر دانشجویان با پرسش‌های متداول و چگونگی یافتن پاسخ متناسب، به مطالب کتاب افزون شده است.

بدیهی است که هیچ کتابی، جز کتاب آسمانی قرآن، عاری از نقص و خطای احتمالی نیست. نگارنده امیدوار است دانشجویان معزز و اساتید عالی قدر، کمبودها و اشتباهات احتمالی را با دیده اغماض نگریسته و نظرات و پیشنهادات خود را به نحو مناسب با ناشر در میان گذارند تا انشاءالله در چاپ‌های بعدی، از آنها بهره گرفته شود.

مؤلف: مهدی متقی

دو کتاب "آمار و احتمالات (رشته کشاورزی)" و "طراحی آزمایش‌های کشاورزی" و سایر کتابهای درسی و کمک درسی دانشگاهی انتشارات خردمندان با شماره تماس: 02166959474 و 02166460922، در کتاب فروشی های معتبر تهران و شهرستان قابل تهیه می باشند.

دانلود فهرست مطالب و بخش هایی از فصل اول کتاب "آمار و احتمالات (رشته کشاورزی)":

http://s6.picofile.com/file/8205266326/Statistics.pdf.html

 دانلود فهرست مطالب و بخش هایی از فصل اول کتاب "طراحی آزمایش‌های کشاورزی":

http://s3.picofile.com/file/8205265842/Experimental_Designs.pdf.html

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
آمار سایت
  • کل مطالب : 491
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 14
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 151
  • آی پی دیروز : 301
  • بازدید امروز : 286
  • باردید دیروز : 984
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 1,270
  • بازدید ماه : 20,199
  • بازدید سال : 92,985
  • بازدید کلی : 3,172,882